Vračilo izdelkov
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O tem naj obvesti ponudnika na elektronski naslov info@cactus.si. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, s priporočeno pošiljko.
Poslanim izdelkom je potrebno priložiti kopijo računa in številko TRR računa, saj je vračilo denarja možno izključno na TRR račun kupca, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe pošljite izdelke na naslov CACTUS, Lara Furman s.p., Cirkovce 1r, 2326 Cirkovce. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali artikel, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neodprto, v nespremenjeni količini in neuporabljeno. Embalaža je sestavni del artikla in jo je ob vračilu prav tako potrebno vrniti v prvotnem stanju v času prejetja izdelka Izdelki morajo biti ustrezno zaščiteni. V kolikor bo izdelek neprimerno zavarovan in se bo med transportom, za to odgovarja potrošnik in mu prodajalec ni zavezan k vračilu kupnine, saj se smatra, da je bil izdelek poškodovan ali uničen zaradi krivde potrošnika, ki izdelka ni ustrezno zavaroval.
Pošiljk z odkupnino prodajalec NE sprejema.
preklic naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur od oddaje naročila. Naročilo kupec prekliče tako, da pošlje obvestilo o preklicu na e-mail info@cactus.si, v katerem sporoči zahtevo po preklicu in sporoči številko naročila, v zadevo sporočila pa je nujno vpisati »PREKLIC NAROČILA«. V primeru pravočasnega preklica kupca ne bremenijo nobeni dodatni stroški.
neprevzeta pošiljka
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošta Slovenije (15 delovnih dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapoveda odstop kupca od pogodbe.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa si podjetje CACTUS, Lara Furman s.p. pridržuje pravico zaračunati nastale stroške (stroški pošiljanja, vračanja pošiljke, pakiranje, administrativni stroški) v skupnem znesku 10€.
POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 10 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.
Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 dni.