Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine Cactus.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih pravil za e-poslovanje. Spletno stran Cactus.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja CACTUS, Lara Furman s. p. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja zajemajo pravice kupcev, komunikacijo med ponudnikom in kupcem in delovanje spletne trgovine.
Z uporabo spletnega mesta cactus.si, prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in da jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse oblike uporabe spletne trgovine in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
• dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in ne vključujejo DDV-ja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Pri rednih cenah si prodajalec pridržuje pravico do njihovega spreminjanja. V navedene cene niso všteti stroški pošiljanja – te se obračunajo ob zaključki nakupa. Akcijske cene so dodatno in nedvoumno označene.
naročilo
Ko kupec zaključi / pošlje naročilo prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano in uvrščeno v čakalno vrsto. V tej fazi lahko kupec v roku dveh ur prekliče naročilo.
ARHIV NAROČIL, STATUS NAROČILA – Stranka si lahko v vsakem trenutku ogleda seznam svojih naročil in stanje le teh, tako da se prijavi v spletno trgovino in pod povezavo Moj profil pregleduje podatke o naročilih.
načini plačila
Spletna trgovina cactus.si omogoča naslednje načine plačila:
• z nakazilom na tekoči račun ponudnika po izdanem predračunu
• po povzetju ob dostavi
• preko sistema PayPal ali s kreditno kartico
Plačilo po predračunu – kupec izdelke po prejemu podatkov za plačilo plača na tekoči račun ponudnika. Podatki o naročilu in predračun bodo kupcu po zaključku naročila poslani na njegov elektronski naslov. Naročilo je rezervirano najdlje 5 delovnih dni od potrditve naročila.
Plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke – Znesek kupnine in poštnine poravnate ob prevzemu paketa. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije, točen znesek odkupnine se izračuna v košarici pred oddajo naročila. Dodatnih provizij se ne zaračunava.
račun
Račun je kupcu izdan na trajnem mediju, priložen je izdelkom. Kupoprodajna pogodba (naročilo) se v elektronski obliki shrani na strežnik ponudnika in je dostopna kupcu preko uporabniškega profila na dnu spletne strani (Moj račun).
promocijske kode
S promocijsko kodo lahko uporabnik dostopa do ugodnosti pri nakupu. Promocijska koda je časovno omejena, ter objavljena na način, ki odgovarja marketinški akciji ponudnika. Le-ta ne zagotavlja, da obstaja aktivna promocijska koda v času nakupa.
dostava in dobavni roki
Ponudnik pošlje naročniku naročeno blago preko Pošte Slovenije. Pavšalni strošek dostave znaša 3.50 EUR na pošiljko. V primeru plačila po povzetju znaša strošek dostave 4.50€ na pošiljko. Pri naročilu nad 50 EUR strošek dostave krije trgovina.
Ponudnik bo izdelke dostavil v dogovorjenem roku. Naročeno blago ponudnik odpošlje v roku 2-5 dni po oddanem naročilu, razen v primeru zunanjih dejavnikov, ki bi podaljšali ta rok. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 7 delovnih dni po prejemu naročila.
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva. Ponudnik si pridržuje pravico, da odstopi od pogodbe in izdelkov ne pošlje, v primeru, da bi bila ogrožena kvaliteta dostavljenega blaga ali zaradi nedobave polproduktov potrebnih za izdelke. O tem bo ponudnik obvestil kupca.
Ponudnik za dostavo pošiljk uporablja Pošto Slovenije, vendar si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito. Strošek dostave se obračuna ob naročilu in je del končne cene naročila.
preklic naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur od oddaje naročila. Naročilo kupec prekliče tako, da pošlje obvestilo o preklicu na e-mail info@cactus.si, v katerem sporoči zahtevo po preklicu in sporoči številko naročila, v zadevo sporočila pa je nujno vpisati »PREKLIC NAROČILA«. V primeru pravočasnega preklica kupca ne bremenijo nobeni dodatni stroški.
neprevzeta pošiljka
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošta Slovenije (15 delovnih dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapoveda odstop kupca od pogodbe.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa si podjetje CACTUS, Lara Furman s.p. pridržuje pravico zaračunati nastale stroške (stroški pošiljanja, vračanja pošiljke, pakiranje, administrativni stroški) v skupnem znesku 10€.
POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 10 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.
Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 dni.
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O tem naj obvesti ponudnika na elektronski naslov info@cactus.si. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, s priporočeno pošiljko.
Poslanim izdelkom je potrebno priložiti kopijo računa in številko TRR računa, saj je vračilo denarja možno izključno na TRR račun kupca, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe pošljite izdelke na naslov CACTUS, Lara Furman s.p., Cirkovce 1r, 2326 Cirkovce. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali artikel, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neodprto, v nespremenjeni količini in neuporabljeno. Embalaža je sestavni del artikla in jo je ob vračilu prav tako potrebno vrniti v prvotnem stanju v času prejetja izdelka Izdelki morajo biti ustrezno zaščiteni. V kolikor bo izdelek neprimerno zavarovan in se bo med transportom, za to odgovarja potrošnik in mu prodajalec ni zavezan k vračilu kupnine, saj se smatra, da je bil izdelek poškodovan ali uničen zaradi krivde potrošnika, ki izdelka ni ustrezno zavaroval.
Pošiljk z odkupnino prodajalec NE sprejema.
reklamacija
Vsi izdelki so narejeni z vso skrbnostjo ter iz najboljših materialov. V kolikor niste zadovoljni z izdelki ali menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da jih pošljete na naslov CACTUS, Lara Furman s.p., Cirkovce 1r, 2326 Cirkovce. Ob sprejetju izdelkov, vam povrnemo kupnino, strošek poštnine pa bremeni kupca. Ob vračilu je potrebno navesti razloge za vračilo ter vse podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno vračilo (kontaktni podatki in TRR račun).
Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje CACTUS, Lara Furman s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine 1 mesec, odkar je bil izdelek izročen.
Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – CACTUS, Lara Furman s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko komunikacijskih sredstev na daljavo le, če se uporabnik s tem izrecno strinja (prijava na e-novičke, naročilo izdelkov).
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
avtorske pravice
Spletna stran, vsi podatki na njej, slike izdelkov, ki prikazani na strani, so v lasti CACTUS, Lara Furman s.p., (razen tistih, kjer je naveden drugačen vir) in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah, zato jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti Lara Furman s.p.
Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja Lara Furman.
pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cactus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Pogoji poslovanja veljajo od 11.7.2022 do preklica.
Zadnje spremembe objavljene dne 11.7.2022